Müügitingimused

Viimati uuendatud: 01.02.2025

Veebipoe floale.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Floale OÜ (registrikood 14412195), asukohaga Männimäe tee 35-68, 71009 Viljandi linn, Viljandi maakond.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest toodete ostmisel. Veebipoe tellimiskeskkond pakub võimalust tellida erinevat tüüpi kaarte. Tellimusi saab esitada www.floale.ee veebipoe kaudu.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Toote müügihind on lõpphind, mis tuleb teenuse eest tasuda. Esitatud hinnad on märgitud eurodes ja ei sisalda käibemaksu, sest Floale OÜ ei ole käibemaksukohuslane.

Ostja poolt tellitud tooted võivad vähesel määral erineda tootelehel kuvatud piltidel kujutatust (näiteks võib teatud elementide värvus ja paigutus veidi erineda).

Täpsem teave toodete kohta on esitatud Veebipoes vahetult toodete juures.

Floale OÜ jätab endale õiguse tellimistingimusi ja teenuste hindasid ühepoolselt muuta, kajastades seda Veebipoes.

Tellimuse vormistamine

Pakutavate toodetega saate tutvuda Veebipoes. Toodete tellimiseks tuleb lisada soovitud toode ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvalt ostukorvi ikoonile. Tooteid saate ostukorvist eemaldada, kui vajutate tootega samal real asuvalt ristile.

Tellimuse vormistamiseks tuleb vajutada nupule “Mine tellimust vormistama”. Pärast seda kuvatakse ekraanile tellimuse kokkuvõte ja tasumisele kuuluva summa suurus. Arvelduse andmete ankeedis tuleb täita nõutud andmeväljad tellimuse kohta. Järgmisena tuleb valida sobiv tarneviis. Kauba tarnimise kulu lisatakse tellimusele juurde, kui sobiv tarneviis on kliendi poolt valitud.

Seejärel kuvatakse ekraanile kogu tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Pangalingi kaudu makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Pangalingiga tasumine toimub väljaspool Veebipoodi Montonio Finance OÜ turvalises keskkonnas.

Pärast tellimuse tasumist, laekub tellija e-posti aadressile tellimuse kinnituskiri koos arvega. Kui te kirja ei leia, kontrollige rämpsposti või pakkumiste kausta.

Leping teenuste osutamiseks jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Lepingu jõustumisel on Floale OÜ kohustatud tellimuse täitma tellimistingimustega sätestatud korras.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 3-5 tööpäeva jooksul.

Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.

Kohaletoimetamine

Kaupu tarnitakse Eesti riigi piires, kui müüjaga pole teisiti kokku lepitud.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul. Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks peab kauba välimus olema samasugune nagu see oli kaupa kättesaades.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke või kaardile on ostja poolt midagi kirjutatud, on Veebipoel õigus kauba tagastamisest keelduda.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see digiallkirjastatuna Veebipoe e-posti aadressile (info@floale.ee) hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Toodete edasimüük

Floale OÜ poolt müüdavate toodete edasimüük on lubatud ainult siis, kui Floale OÜ esindaja on andnud selleks eelneva kirjaliku loa. Ilma eelneva kirjaliku loata on Floale OÜ poolt müüdavate toodete edasimüük keelatud.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud toodete lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas teenuse üleandmise hetkel. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast teenuse üleandmist teiste isikute või keskkonnamõjude poolt.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja Veebipoe e-posti aadressile (info@floale.ee).

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba kauba üleandmise hetkel.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Müügitingimustes reguleerimata küsimustes juhindutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest. Eriarvamused ja vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada läbirääkimiste teel, on osapooltel õigus pöörduda tarbijakaitseametisse.